jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 21 oktober 2013 14:45

I går kväll nattade vi Ian 19.15 och tolv timmar senare gjorde han morgon. TOLV TIMMAR!!! Så länge har han nog aldrig sovit i hela sitt liv. Det här kan ju inte bara bero på att vi slutat med morgonvällingen. Eller?

Han kanske är sjukare än vad vi fattar. Han är lite snorig och hostar någon gång, men annars inget. Vi tog febern på honom igår men det hade han ingen. Det är nog inte utan att man blir lite orolig när man kanske bara borde njuta. Är det så här vissa småbarnföräldrar har det - så glassigt med så lång oavbruten sömn?!?!

Imorse var jag vaken före honom och det händer ju inte ofta. Det var jätteskönt att få göra mig i ordning i lugn och ro.

På förmiddagen var vi på Familjecentralen. Regnigt och kyligt ute så det passade bra att gå dit så han fick leka av sig lite. Vi åt hemma och efter lunch somnade han igen. Då, så fort jag busat med Nalle i trädgården, smet jag ned i källaren för att sy.



Ians andra tröja är klar. Men det gick så mycket bättre igår hos Anna... Nu vill jag köpa fler tyger så jag kan variera lite mer. Det finns ju så många tyger med läckra mönster! /Jenny

Ian

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards