jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Tävling hos oss: Vinn bebistofflor med skallror

Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 juni 2012 20:00

Dags för en ny tävling!

Den här gången är vinsten ett par gulliga babylejontofflor med skallror lämpliga från tre månader, skolängden är 9 cm.

"Var med och tävla hos jennyjon om tofflor med skallror på!

Tävlingen pågår till och med den 4 juli klockan 16.00."

Kommentera att du är med i det här inlägget för att få en lott i dragningen.

Du får extralotter om du gillar bloggen på Facebook, plussar på Google,

lägger till oss på Bloglovin eller Blogkeen (allt det här finns i menyn till vänster) 

och bloggar om tävlingen (låna gärna bild+text) osv. Berätta vad du gjort!

Ni som redan gör något utav detta nämner förstås det så räknas det givetvis också in.

Glöm inte att lämna bloggadress/mejladress i kommentaren så vi kan kontakta vinnaren!

Tävlingen avslutas den 4 juli klockan 16.00 och vinnaren presenteras på bloggen strax därefter.

Lycka till!


Tävlingen är avslutad. Grattis Spacegirl!

 
 
Caroline Andersson - Mamma till Elias

Caroline Andersson - Mamma till Elias

26 juni 2012 22:25

Jag som letade efter dessa som en galning åt Elias, dom fanns ingenstans, när jag äntligen fick tag på dom var dom nästan för små. Men dom hamnade i spara lådan ifall det blir fler. Om jag vinner får det bli en present till Elias lilla kompis då hans föräldrar har lika svårt att hitta dom som jag hade ;)

Gillar på facebook och följer er sedan tidigare :)
Caroliinea@hotmail.com

http://caroliinea.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

27 juni 2012 08:24

Vi hade nog tur för när vi skulle köpa dem fanns alla motiven hemma. Lycka till!

 
Pappan Anders

Pappan Anders

26 juni 2012 23:51

Wow, annorlunda tofflor. Jag skulle vilja vinna till kommande knodden.
Följer på bloglovin; nummer 37
Bloggar om tävlingen; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/june/tavla-om-lejontofflor-med-skallror.html
Vi håller tummarna, stora som små :-) psst, finns tofflorna i större storlek.

anderslukas@hotmail.com

http://pappanheteranders.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

27 juni 2012 08:24

Roligt att du är med och tävlar! Tyvärr, har vi inte sett tofflorna i större storlek. Bara med fyra olika motiv: lejon, kossor, ankor och clowner.

 
Ingen bild

Frida T

27 juni 2012 20:43

1. Jag är såklart med
2. Gillat bloggen på FB (Frida Thorsell)
3. Blev nr 38 att följa er på bloglovin

frida-88@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

27 juni 2012 21:07

Lycka till! :)

 
Heidi

Heidi

27 juni 2012 21:16

Halloj! Jag vill vara med och tävla såklart!!! =)
Jag gillar på bloglovin sen förut! Men hur gillar jag bloggen på facebook? Sökt men inte hittat den där... Berätta så kan du räkna med att jag gillar den där! =) Bloggar om tävlingen och inlägget kommer upp kl 23.31 ikväll (Hade ett sponsrat inlägg 17.30 och skulle helst inte blogga inom 6 timmar från det så det är därför jag fick tidsinställa din tävling till 23.31) Kram!

heidilarsson@hotmail.com

http://livetenligtheidi.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

27 juni 2012 21:26

Vi finns inte på Facebook som en sida utan det är bara att klicka i gilla här till vänster, under menyn Gilla bloggen, strax under Gratis till gravida.
Roligt att du är med och tävlar! :)

 
Heidi

Heidi

28 juni 2012 15:42

Så, nu gillar jag bloggen på facebook! (Bra att man är så smart att man fattar, liksom... haha!!)

http://livetenligtheidi.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

28 juni 2012 16:57

Då blir det en till lott till dig. :)

 
Ingen bild

Kim F

28 juni 2012 21:23

Jag vill vara med och tävla! Jag gillar på facebook och jag har plussat på google (men det blev under min sambos mejl där, den gick in automatiskt, han heter Peter). Nu håller jag tummarna hårt :)

// Kim
kimsan_@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

28 juni 2012 21:34

Kul att du vill vara med. :) Lottdragning avgör så hoppas du har turen på din sida.

 
Ingen bild

Monika O-sson

28 juni 2012 21:26

Jag deltar gärna. De söta bebistofflorna vill jag försöka vinna till mitt minsta barnbarn som är 2 månader. Barnbarnet är extra speciell för mig eftersom jag var med på förlossningen. Jag jobbar som barnmorska. Tofflor med skallror i har jag aldrig sett.
Följer bloggen nr 39
Håller tummarna och hoppas på tur. Varm sommarhälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Jenny och Jon Sjöberg

28 juni 2012 21:34

Tofflorna är jättecharmiga och vi har ett par med kossor på som ligger och väntar på vårt lilla pyre framöver.
Spännande att ha varit med på förlossningen, förstår att det var något särskilt. Det är ju inte alltid anhöriga släpps in, men du hade ju bästa ursäkten. ;) Lycka till i tävlingen!

 
Spacegirl

Spacegirl

28 juni 2012 23:32

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/4-juli-vinn-tofflor.html

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 00:18

Skoj att du deltar! Lycka till.

 
Ingen bild

Annica

29 juni 2012 00:47

Är gärna med och tävlar om de söta tofflorna.

annicamarie79@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 08:11

Ja, visst är de söta! :) Lycka till.

 
Debbie-Mamma till 2 Prinsar ♥

Debbie-Mamma till 2 Prinsar ♥

29 juni 2012 09:15

Jag är med och tävlar! Jättesöta små lejontofflor! De hade passat perfekt på min lille Vilmers fossingar!:)

http://deborapersson.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 09:44

Önskar dig lycka till! :)

 
Elle

Elle

29 juni 2012 10:05

Hej hej i sommar"värmen". ;)

Jag vill också vara med och tävla även om jag inte har bloglovin eller facen - hoppas det är okej. Det vore kul att överraska min kollega med ett par lejontofflor till hennes först krabat som ligger i magen och har det gott.

Jag har tyvärr inte facebook, men har såklart tipsat i min blogg, så kika gärna in där.

http://madebyscandinavia.blogg.se

Ha en härlig helg!

Kram Elle

http://http:/madebyscandinavia.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 10:59

Roligt att du vill vara med! Fb och bloglovin är ju inte nödvändigt. Du får lotter för det du gjort, och i slutändan är det turen som kommer avgöra för det brukar vara så svårt att välja vid motiveringar.
Stort lycka till! :)

 
Ingen bild

Christine

29 juni 2012 10:07

Dessa underbara tofflar skulle jag gärna vilja vinna till min pojk. Han har en snuttefilt som ser ut som ett lejon och det är hans favorit, han älskar den och släpper den ogärna när han fått den i handen. Med ett par lejontofflor så kanske han slipper tappa bort sitt lilla lejon då han har dem på fötterna.
Mvh/
Christine
peterssonchristine@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 10:57

Ja, det är ju bättre med lejon på snutte och tofflor än ett riktigt. ;)

 
Ingen bild

Kia M

29 juni 2012 10:22

Tävlar jättegärna om dom små sötingarna. Kommer väl till pass när man får barnbarn :)

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 10:57

Ja, då får du något skoj att titta på när den lille/lilla ska försöka fånga sina fossingar. :)

 
Ingen bild

therese.engstrom@telia.com

29 juni 2012 11:16

Jag vill jätte jätte gärna vinna dem!

therese.engstrom@telia.com

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 11:19

Hoppas du har turen med dig! :)

 
Ingen bild

Jasmine NG kladdkaka1984@hotmail.com

29 juni 2012 13:57

Jag är med och tävlar om dom söta tofflorna. Tofflorna vill jag ge till mosters lilla älskling, Om jag vinner :)
Följer på bloglovin sen innan, gillar inlägget.
Kramar

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 14:11

God tur till dig! :)

 
Ingen bild

caroline

29 juni 2012 21:41

Självklart vill jag vara med och tävla:) *hoppas hoppas*

Jenny och Jon Sjöberg

29 juni 2012 21:51

Klart du ska!
Nu lämnade du ingen blogg- eller mejladress så vi hoppas att du kikar in när tävlingen avslutas ifall...

 
Sofie L

Sofie L

30 juni 2012 13:38

1. Jag är gärna med och provar lyckan <3 En underbar present till en liten kille som snart fyller ár

2. Gillar bloggen pá FB - Sofie Lindholm

3. Följer pá bloglovin som nr 40

4. Följer pá blogkeen som nr 9

5. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/june/4-juli-lejontofflor-med-skallror.html

Háller tummar och tár
MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

30 juni 2012 13:43

Oj, det blir många lotter till dig! :)
Roligt att du är med. Hoppas att de inte är för små för honom bara...

 
Ingen bild

Carina Ekelund

30 juni 2012 14:37

Det skulle bli ännu roligare för min systerson att titta på sina fötter och ta och känna på dem.


2carina@spray.se

Jenny och Jon Sjöberg

30 juni 2012 14:56

Lycka till till dig! :)

 
Ingen bild

Josefine

30 juni 2012 22:24

Jag vill gärna vara med och tävla :)
josefinesahl84@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

1 juli 2012 08:39

Stort lycka till och roligt att du är med! :)

 
Ingen bild

Ida B

1 juli 2012 00:38

Hej!

Åh, så söta! Dessa skulle jag ge till min underbara väns lilla pojk!

Följer dig vila bloglovin!

Mvh
Ida B

Jenny och Jon Sjöberg

1 juli 2012 08:38

Kul att du är med i vår tävling.
Ser inte din mejladress men du återkommer väl när tävlingen är slut...?

 
Ingen bild

Charlotte "Clotte"

1 juli 2012 13:28

Jag är med i tävlingen
Tofflorna vill jag vinna till mitt barnbarn som kommer till världen i september
Bloglovin: nummer 41
Mvh
Charlotte clotte@live.se

Jenny och Jon Sjöberg

1 juli 2012 15:06

Kul att du är med och tävlar. Nu är det bara att hoppas på turen! :)

 
Ingen bild

Tezz-a

2 juli 2012 12:51

Är med i tävlingen
Gillat på facebook nr 75, och g+:at nr 3.

Alltså tre lotter. :)

Fispottan@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

2 juli 2012 12:54

Lycka till! :)

 
Ingen bild

Eleonor

2 juli 2012 21:15

Jag är med!!!!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Jenny och Jon Sjöberg

3 juli 2012 07:15

Lycka till! :)

 
Ingen bild

Micke

2 juli 2012 21:16

Hoppas på vinst!

1 lott

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Jenny och Jon Sjöberg

3 juli 2012 07:14

Håll tummarna! :)

 
Ingen bild

Mats

2 juli 2012 21:17

Jag är gärna med!!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Jenny och Jon Sjöberg

3 juli 2012 07:14

Hoppas på tur! :)

 
Ingen bild

Birgit Mattsson

2 juli 2012 21:18

Jag vill vara med!

birgitmattsson@spray.se

Jenny och Jon Sjöberg

3 juli 2012 07:14

Lycka till! :)

 
Ingen bild

Annika Nilsson

3 juli 2012 15:33

Jag är med!
Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
Jag har tipsat om tävlingenpå FB https://www.facebook.com/groups/232367546860496/permalink/290435677720349/#!/annika.nilsson.357

Jenny och Jon Sjöberg

3 juli 2012 15:58

Lycka till! :)

 
Sara - Ensamstående mamma

Sara - Ensamstående mamma

3 juli 2012 22:11

Jag är gärna med :)

Mail: sara_kramer@live.com

http://dolphin.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

4 juli 2012 08:25

Håll tummar och tår! :)

 
Ingen bild

En Mormor

4 juli 2012 06:44

Vill gärna vara med i utlottningen hoppas nu på turen en överaskning sitter aldrig fel.

Jenny och Jon Sjöberg

4 juli 2012 08:20

Lycka till! Du lämnade aldrig någon adress som vi kan nå dig på så hoppas att du kikar in senare så du inte missar vinsten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 27 april 14:45


Nu har barnen testat 10 stycken av årets glassnyheter! Och vi har ett resultat!         Se filmen från glasstestet:   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 27 april 09:00


Dagarna med Lin och Sia är ombytliga och häromdagen blev uppgiften att montera och dekorera en tårta. Dessutom testade vi att få den att se ut som en fjäril och det var inte alls knepigt. Vi delade de färdiga tårtbottnarna på mitten och bara vände de...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Fredag 26 april 09:00


Vi tror att den här lekplatsen invigdes någon gång i vintras och vi har pratat om att att besöka den, men det är ju inte så kul att besöka en snöig lekplats... I helgen blev det istället av för då passade det bra i och med att Ian och Isa var på Ky...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 25 april 15:15


Det här aktivitetshäftet fick Loe när han var yngre och vi tyckte att det fungerade bra. Nu är det Lins tur att ta sig igenom aktiviteterna i hennes eget häfte, ett häfte som mest tar upp små bokstäver. I häftet finns diverse övningar där svar ska sk...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 24 april 06:00

Den stora älgvandringen har dragit igång på SVT och till och från har vi livesändningen på. Så igår, på Världsbokdagen, drog jag igång ett älgtema med Lin och Sia. Men vi började på boktemat och såg avsnittet om Världsbokdagen med Greta Gris och så l...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards