jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 november 2010 21:57

Ikväll har vi varit hos mina föräldrar på kalas. Mamma firade sin 57-årsdag med familj, smörgåstårta och gräddtårta. Det fanns en smörgåstårta för alla: med skinka, med räkor och en vegetarisk till mig. På gräddtårtan var det vinbär, jordgubbar och skumchokladhjärtan - mums!

  

Innan vi gick hem visade jag Lova hur man gör när man vinner i Finns i sjön.

Nu är vi mätta och jag belåten - vann ju båda omgångarna, och ska snart dra oss tillbaka. Lova ska komma förbi efter simskolan imorgon förmiddag så det är bäst att vi är utvilade... /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 november 2010 21:43

Jag vann det här läckra nagellacket från Isadora hos Sanny The Cat! Så roligt! Ska bli jättespännande att pröva. /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 november 2010 17:42

     

Nu föll vi för reklamen måste vi erkänna. Men det här har vi varit lite nyfikna på att ta reda på om det verkligen fungerar.

En självhäftande gel som appliceras direkt och som ska fräscha upp toaletten på ett hygieniskt sätt. Upp till 600 spolningar lovar den också.

Nu i början doftar det fräscht av lime men vi får väl se... Det var i alla fall skoj att klicka gelklicken på plats. Synd att det räcker med en dutt, hade ju velat dekorera hela insidan, gärna i olika färger - det hade varit ännu roligare!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 november 2010 17:37

Idag kom beställningen från CDON: Shrek-boxen för 99 kr och Harry Potter och Halvblodsprinsen 49 kr.

Nu på eftermiddagen har vi suttit och tittat på Harry Potter-filmen och är sålunda redo för Dödsrelikerna. Vi gillar verkligen Potter-filmerna och det känns nästan lite sorgligt att de närmar sig slutet...

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 november 2010 09:33

Jag har nyss börjat med facebook och häromdagen fick jag det här meddelandet från en för mig okänd person:

Blev ganska paff när jag läste det! Och jag har inte brytt mig om att besvara hans (om det nu ens är en han) förfrågan. Är det här vanligt förekommande på FB? /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards