jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 1 april 2024

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 1 april 16:00

 


34 veckor och fortfarande 1 hekto plus vid invägningarna under denna tid, för jag klarade påsken med plus minus noll. Det var nog kanske mycket tack vare dagens sovmorgon...

Det här var tredje gången som det gick på ett ut under dessa veckor och den totala nedgången är 22,3 kg. Nu lutar det åt att nästa mål är -25 kg, så det blir till att kämpa på igen.

Men den här veckan ska vi varken fira påsk (med godis och annat...) eller åka iväg på någon semester så förutsättningarna ser bättre ut.
Igår, för att ge mig själv en lite större chans, tog jag en kort men snabb promenad. Men det var också en fantastisk solnedgång som lockade ut mig och jag tog den här bilden vid ån. /Jenny


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2024
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards