jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 22 november 2020

En husvagn till

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 november 2020 07:00

Hade den inte varit rosa hade det kanske kvittat, men den var ju så söt. Nu har vi två juliga husvagnar! Och även en Snällkalender från Friends. Får se om vi kan klämma in mer juligt innan det ska plockas bort. Barnen väntar ju på att nissen Julien ska flytta in...


 
 
Carmen

Carmen

22 november 2020 13:15

Hejsan :-).
Jag har läst eran blogg från första inlägget sen jag hittade den och måste säga att den är helt fantastisk.
Själv har jag hållit min blogg levande i 5 år men inte har jag bloggat dagligen som ni har gjort, dom sista åren har jag försökt med det och nu bloggar även jag dagligen men jag är så imponerad över att ni har lyckats och fortfarande gör det. Sen är det så roligt att hänga med er i eran vardag med era fantastiska barn.
Jag ser att ni har släkt i Piteå, jag bor själv i Norra Norrland så det är roligt.

Min blogg är lösenordskyddad men skriv en kommentar om ni skulle vilja läsa den :-).

Sköt om er och stort tack för en fantastisk blogg.

Mvh Carmen.

http://thatsmylife83.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 november 2020 06:41

Hej!

Tack så hemskt mycket för alla snälla ord, och tack för att du följer oss! Det är så roligt när läsare hör av sig. Extra kul att du följt oss från början - du kan mycket väl vara vår trognaste följare! :-)

Ja, minst ett inlägg varje dag i tio år. Det är knappt så man själv fattar det! Men äras den som äras bör; det hade aldrig varit möjligt utan engagemanget från min kära fru, som skrivit den överväldigande majoriteten av alla inlägg. Vi hoppas att bloggen ger andra lika stor glädje att följa som det är att hålla den vid liv, och förhoppningsvis kan våra barn se tillbaka på sin uppväxt och minnas den tack vare bloggen.

Tack än en gång för att du hörde av dig, lycka till med din blogg även i framtiden och ta vara på dig där uppe i norr!

/Jon

 
Carmen

Carmen

23 november 2020 12:16

Men tack själv för ett jättefint svar :-).
Jag kommer att fortsätta följa er blogg så länge som ni bloggar :-).
Här i Norr är det lite snö tyvärr för lite för att köra skoter.
Jag hoppas att det kommer mer snö snart.

Om ni vill läsa min blogg så hojta så kan jag skicka lösenordet via facebook :-).
Sköt om er :-).

Kram/ Carmen.

http://thatsmylife83.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 14 maj 13:30


  Vi har passat på att plocka vitsippor, sätta blommorna i olika vaser med karamellfärgat vatten för att följa dem när de ändrar färg. Vitsippan i blått vatten ändrade färg på bara några timmar. Jag hade läst tips om att se avsnittet Färgfest ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 13 maj 21:15


Det behövde inte bli så värst varmt innan tjatet om att ta fram poolen började... Och så fort utbyggnaden av trädäcket var klar var det lika bra att komma igång. Vi märkte ifjol att trädäcket var lite trångt i och med att alla har varsin solstol och ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 13 maj 18:00


Firade chokladbollen i efterskott med en smarrig tårta!   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 13 maj 06:30

  En sportig och logistisk helg är över. Isa, Loe och Lin var större delen av gårdagen i Skara och tävlade i friidrott i Lilla Skarakampen. Isa ställde upp i samtliga grenar, det vill säga längd, 60 m, kula och 400 m. Loe och Lin hade också fått...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards