jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jenny och Jon Sjöberg - 16 december 2010 19:02

Jag hade turen i bloggtävling hos Mammas vardag att vinna ett presentkort på Min müsli, müslin är ekologisk och kommer från Saltå Kvarn. I tre enkla steg är det bara att mixa massa goda saker som man vill. Det finns ett 60-tal olika ingredienser att blanda ifrån.

Vi hade aldrig tidigare testat den här sidan och var nyfikna på allt! Så jag blandade hejvilt.

Det blev quinoaflingor som bas och sedan tog jag allt möjligt: rostad hackad hasselnöt, frystorkad ananas, aprikos, blåbär, mango, lingon, regalrussin, kokos, solroskärnor, jordgubbar... Det ska bli mycket spännande att äta min egenkomponerade müsli till frukost!

Posten kom inte förrän fem i tre men det var inte bara müslin som kom så det gjorde ingenting att den var sen. I lådan låg även godis ända från Spanien! Också en vinst som ska bli väldigt intressant att testa.

Det kom också en gratisflaska med balsam från Bra vardag. Det är en jättebra sida med en hel del bra gratiserbjudanden. Tidigare har jag fått en cd, en Venusrakhyvel, små prover med Wella schampo och hårinpackning och nu väntar jag även en Gillette Energising Moisturiser - helt gratis. Det enda kravet är ibland att betygsätta produkten. 

För ett tag sedan fick man besälla en av Lars Wallin designad t-shirt från Flora för 50 kr, så det nappade jag på och den kom också idag. Har läst att en del tycker att den är ful men jag gillar den. Men passformen var inte den bästa...

 

Hoppas att postlådan är lika proppfull med paket i morgon! /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards