jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 16 januari 2020

Av Jenny och Jon Sjöberg - 16 januari 2020 19:30

Jag har letat efter vinnarlistan från det att Postkod var här, men har inte hittat den dragningslistan. Så jag mejlade dem och fick detta till svar tidigare idag:



Men det verkar ju som sagt vara ett stort postnummer, men här håller vi tummarna i ett par dagar till ifall. Även en liten vinst vore ju väldigt kul /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 16 januari 2020 07:15


Igår kväll var det äntligen dags för Loe att börja på den "riktiga" Bamsegympan där inga föräldrar ska vara med. Det var lite nervöst i början, men efter uppropet drog jag mig ut ur gympsalen och satt istället utanför. Dörren stod öppen så det var på så där lagom avstånd för oss båda. Men jag är inte helt säker på att han ens såg mig, jag såg i alla fall honom. Och det här gick ju jättebra. Att det var några bekanta barnansikten där för honom hjälpte säkert, men ledarna var helt nya för honom. Nu har vi ju vetat om det här ett tag så jag har haft tid att förbereda honom. Han hade haft jättekul och det är så roligt att se honom växa på detta sätt! /Jenny

Loe

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards