jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 26 juli 2019

Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 juli 2019 16:04

Ians hörsel har spökat till och från, men dagens hörselkontroll blev han godkänd på. Han har svårt att göra sig av med vätska i öronen och spegeln som ska ses i örat är svår att se. Audionomen idag trodde först att han hade rör... Om han börjar höra dåligt igen så ska vi börja med att testa med Otovent-ballongen, och fungerar inte det så får vi höra av oss igen till sjukhuset.

Ian
Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 juli 2019 06:00

Det har tidigare blivit en del springcyklande för Loe, men inte så mycket med hans cykel med stödhjul. Men igår så testade vi att låta honom cykla på Isas gamla cykel utan stödhjul då han ville det. Och oj, som han förvånade! Jag höll i stången så fick han sitta och trampa medan vi tog gatan ner och ganska snart märkte jag att det här var ju något som han fixade själv. Det blev en vända ner vid Ånaplan tillbaka och jag släppte honom flera gånger och han fixade det galant. Trodde jag ju inte! Jag hade inte ens mobilen med mig... Men när vi kom tillbaka så ville han ju visa Jon och jag fick chansen att föreviga det hela. Inte illa för någon som är 3 år och fyra månader. /Jenny



 

Loe

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards