jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Jenny och Jon Sjöberg - 8 februari 2016 10:06


Jag trodde ju att jag skulle slippa svullna under den här graviditeten, men inte då. Fast kanske att det inte blir så hemskt som med Ian ändå. Då var ju fötterna stora som hus, karpaltunnelsyndrom och annat elände...
Nu är fötterna bara lite stora och något värre med händerna. Ringarna tog jag av mig redan i början på graviditeten, men nu skulle jag verkligen inte få på mig dem. Och det är varmt, sticker, får lätt tusen nålar...

Och eftersom ingen annan verkar ta efter min täppta näsa här så är det väl bara att konstatera att jag är svullen även där. De mindre roliga gravidsymptomen radar upp sig och det gör ju absolut inte att tålamodet under väntan blir större.

Fast det är ju en otrolig process som kroppen genomgår, så det vore ju kanske konstigt om det inte märktes på något sätt. /Jenny



Inte för att jag var så där smal innan, men typ... ;)

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards