jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Jenny och Jon Sjöberg - 6 juli 2015 20:30

Förr i tiden läste jag en hel del böcker men nu är det skönt att bara somna så fort huvudet hamnar på kudden. Jag har nog inte läst någon bok sedan jag läste ut sista boken i Fifty shades-serien. Senare i år ska det komma en till bok så den blir det väl att jag läser och Sophie Kinsella kommer också med en till bok i shopaholic-serien. Men tills dess tänkte jag börja läsa den här boken, Låna är silver råna är guld av Catharina Ingelman-Sundberg:



Nu har jag inte läst den första av dem men hoppas att det går bra ändå. Det ska mest bli som ett enkelt tidsfördriv, om jag inte somnar först... /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards