jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 april 2015 18:15

 


På Familjecentralen har det tillverkats fina dekorationer med hjälp av ballonger, garn och sockerlösning. Det har inte blivit av att jag gjort det där, men testade hemma. Och det gick ju fruktansvärt dåligt, men när man väl får till det blir resultatet toppen! Kanske berodde det på att jag använde tråd och inte garn, men man tager vad man haver...

Pysslet passade fint till påsk, men även året runt tycker jag. Det finns en beskrivning från Land här. Jag gjorde för att ha att hänga upp i lekrummet för att skoja till rummet lite. Det hela var väldigt kladdigt så det var nog tur att jag gjorde det utan barnen - samt hade handskar på mig. /Jenny


  

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 april 2015 14:07

Barnen fick en stund på lekplatsen och Nalle har legat

på sin favoritplats i trädgården under äppelträdet.


  

Ian · Isa · Nalle

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards