Direktlänk till inlägg 30 mars 2015
Ja, jag vet ju att någon av er brukar läsa när jag skriver om er, så det här inlägget är till er. Och hör och häpna - det blir inget klagomål alls. Istället vill jag tacka så mycket för hjälpen som jag fick imorse när jag ringde kundtjänst. Jag fick prata med en väldigt tillmötesgående man som verkligen hade koll på läget, och faktiskt att vi inte har märkt av något krångel med bredbandet sedan dess. Stort tack för dagens hjälp och särskilt till medarbetaren som mottog mitt samtal strax efter åtta imorse. Lite påökt till honom kanske... ;) /Jenny
Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |||
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |||
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |||
30 | 31 | ||||||||
|