Direktlänk till inlägg 29 mars 2015
Vårt bredband har uppfört sig väldigt illa på sistone och det stämde... 70 gånger har vi visst blivit bortkopplade!
Undrar om Telia är släkt med Biltema - två företag som i alla fall inte står högt på min lista just nu... ;) Telia ringde förresten idag för att få oss att skaffa Telia-TV, vi nämnde att vi hellre skulle vilja ha ett bredband som inte krånglade. Vill liksom ha det vi betalar för, för det krånglar ju med vårt wifi också.
Först fick jag faktiskt upp förhoppningen, när kvinnan sa att hon ringde från Telia, att de på något vis märkt att det krånglat för oss och ringde upp för att hjälpa till. Naivt va'?
Nu har vi haft annat för oss i helgen och har inte känt att vi hunnit ta tag i det krånglet och har inte haft tid till att surfa heller. Men nu börjar irritationen växa. Vi har testat starta om, Supportassistenten har varit i farten flera gånger, vi har testat trycka på reset-knappen och gjort sådana där hjälp-dig-själv-grejer, men felet ligger nog inte hos oss. Imorgon, Telia. Imorgon. /Jenny
Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |||
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |||
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |||
30 | 31 | ||||||||
|