jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 23 januari 2014 19:00

... kom ett paket med jättefint innehåll! Nu är det ju inte alla som ger bort saker när det är de själva som fyller år. Men det har Eva gjort och jag både tackar så mycket och gratulerar på din dag.



Hoppas att du läser det här så du inser hur glad jag blev över att du tänkt på mig. Sjalarna som du gjort var jättefina och du hade helt rätt när det kom till färgen. Tusen tack! /Jenny


 



Av Jenny och Jon Sjöberg - 23 januari 2014 18:45

Det är mest Jon som de ringer efter när det kommer till undersökningar och han som får "viktiga" brev från SCB och andra som är intresserade av hans åsikter och synpunkter. Men nu ringde de till mig och jag hade faktiskt tid över att svara på frågor. De behövde någon i hushållet som var över 15 och där passade jag ju in. Jag kände mig peppad och redo att besvara alla frågor. Första frågan:

- Har ni fast telefoni i hushållet?

- Ja! svarade jag entusiastiskt som om det vore rätt svar...

- Tyvärr riktar sig den här undersökningen bara till de med mobiltelefoni.

Och där var det tack och hej då och bara att återgå till badrumsstädningen. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards