jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Over all så löste det sig

Av Jenny och Jon Sjöberg - 28 juni 2013 19:00

Butiken som via Miinto skulle leverera overallen jag beställde meddelade redan samma dag som jag mejlade dem att de inte hade någon overall. Och idag fick jag besked från Miinto också. Jag tycker att det är så dåligt när de inte har ordning på sina saldon. Det var krångel när jag skulle få min sponsring från dem också...


 


Men det är ju inte bara de som har rea. Jag hittade samma Didriksonsoverall hos Lilla W också. Tyvärr något dyrare men de kunde i alla fall leva upp till att skicka varan. Det är ju liksom lite av poängen...

Jag beställde också ett randigt fint set, linne och shorts, för Ian har faktiskt inte ett enda linne, och inte så många shorts heller för den delen.

Jag och Ian var ute i trädgården när posten kom förbi så vi tog emot paketet direkt i handen och passade på att prova plaggen också. Jag var ju lite orolig för att overallen skulle vara för liten när det väl är det dags. För jag tog storlek 80 på både sommar- och vinterkläderna. :) Men det kommer att bli perfekt! Overallen är mycket för stor och setet är bara lite stort. /Jenny


 

 
 
Ingen bild

Johan

28 juni 2013 19:21

Ho, jag glömde nästan att säga SKÅL:) Så vi SKÅL:::)

Jenny och Jon Sjöberg

28 juni 2013 20:21

Nu har vi köpt färg. Bara att höra av dig när du har tid...? ;) /Jenny

 
Nathalié - Mamma till Charlie

Nathalié - Mamma till Charlie

28 juni 2013 20:34

så söt han är :)). en riktig glädjespridare! miinto handlar jag aldrig av igen heller.. försökt flera ggr, men då har det varit slut och det har varit såå krångligt. zalando.se är mycket bättre och har uppdaterade saldon åtminstone ;). skulle också vilja köpa overall till charlie till vintern, men hon växer ju så fort så overallen kommer säkert vara för liten fastän jag försökt räkna ut, haha

http://yarp.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

28 juni 2013 20:40

Nej, nu vill jag inte heller krångla med Miinto mer. Blev så glad när jag hittade overallen så billigt, men vad spelade det för roll nu...
Pengarna är dessutom fortfarande reserverade på kontot så jag hoppas att de släpper tillbaka dem snart.
Jag hade nog inte vågat handla overall om jag var i din situation heller. Där i början gick det så fort mellan storlekarna, men nu rör det sig inte alls lika fort.
Den 8:e ska vi på tiomånaders och då får vi sifforna svart på vitt. :) /Jenny

 
Caroline, längtan efter fler barn!

Caroline, längtan efter fler barn!

6 juli 2013 23:56

Jag hade också problem med dom.. Fast jag fick inte ens veta att det var slut, det var när jag fick ett par strumpor av allt jag beställde och flera veckor senare fundera vart resten tagit vägen och jag mailade dom som jag fick veta. Riktigt dåligt!

http://fames.se/caroline

Jenny och Jon Sjöberg

7 juli 2013 04:41

Det kom aldrig någon bekräftelse så jag anade väl hur det låg till. Senare, efter att jag fått svar från det levererande företaget direkt, fick jag mejl om att varan var slut. Trist när de inte vet hur de har det... /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 24 april 06:00

Den stora älgvandringen har dragit igång på SVT och till och från har vi livesändningen på. Så igår, på Världsbokdagen, drog jag igång ett älgtema med Lin och Sia. Men vi började på boktemat och såg avsnittet om Världsbokdagen med Greta Gris och så l...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 23 april 07:30


Idag firas Världsbokdagen runtom i världen och vi smygstartade uppmärksammandet redan igår när vi besökte biblioteket för sagostunden. Utöver det vanliga fick alla barnen välja en Pixi-bok att ta med sig hem i present. Böckerna passade vi på att läsa...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 22 april 15:15

  Lin ville ha en massa småflätor i håret så jag flätade på och satte fast färgglada loomband. Och som om inte det var festligt nog så blev det också en ansiktsmålning!   Efter en tid tog vi ur flätorna och då blev det förstås väldigt vågigt...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 21 april 08:00

Ian och Isa kämpar vidare med försäljningen ur sina gröna majblommeväskor. Och efter att ha betat av närområdet med dörrknackning har centrum blivit nästa plats för försäljning.     Vid ett av tillfällena var Sia med som "reklampelare" oc...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 20 april 08:00


I veckan drog jag med Lin och Sia ut på en liten utflykt. Vi hade en samling innan där vi med bildstöd gick igenom vad som skulle göras. Sedan tog vi tag i att packa fika i ryggsäckar, toabesök och påklädning. Med hjälp av Naturhistoriska riksmuseets...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards