jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 28 juni 2013 19:53

Och vi kör en favorit i repris på semesterbilden...

han är ju alldeles för gammal för att få till de där poserna nu... ;)

Av Jenny och Jon Sjöberg - 28 juni 2013 19:00

Butiken som via Miinto skulle leverera overallen jag beställde meddelade redan samma dag som jag mejlade dem att de inte hade någon overall. Och idag fick jag besked från Miinto också. Jag tycker att det är så dåligt när de inte har ordning på sina saldon. Det var krångel när jag skulle få min sponsring från dem också...


 


Men det är ju inte bara de som har rea. Jag hittade samma Didriksonsoverall hos Lilla W också. Tyvärr något dyrare men de kunde i alla fall leva upp till att skicka varan. Det är ju liksom lite av poängen...

Jag beställde också ett randigt fint set, linne och shorts, för Ian har faktiskt inte ett enda linne, och inte så många shorts heller för den delen.

Jag och Ian var ute i trädgården när posten kom förbi så vi tog emot paketet direkt i handen och passade på att prova plaggen också. Jag var ju lite orolig för att overallen skulle vara för liten när det väl är det dags. För jag tog storlek 80 på både sommar- och vinterkläderna. :) Men det kommer att bli perfekt! Overallen är mycket för stor och setet är bara lite stort. /Jenny


 

Av Jenny och Jon Sjöberg - 28 juni 2013 09:00

Ja, här blev det en liten beställning i alla fall. Många fina färger och roliga mönster. Och vi måste ju fylla på med lite större storlekar i Ians garderob.

Nu finns t.ex. de charmiga glassplaggen på rea men där hittade vi tyvärr ingen bra storlek... Men mönstret är ju så härligt somrigt! Direktlänk till rean finns HÄR.

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards