jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 juni 2013 15:30

Jons nya mycket passande t-shirt från Nelly.

 

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 juni 2013 14:50


Internet är bra på många sätt och dåligt på vissa. Det är ju fritt fram för vem som helst, typ. Men det är mest positivt med nätet tycker vi. För bara några timmar sedan visste vi till exempel inte att det var sibirisk ärtbuske som vår häck består av. Det blir ju så mycket lättare nu när vi vet vilken sort vi ska skaffa för att fylla igen hålet som de förra ägarna använde för att köra in bil/husvagn genom. En del internetforum kan verkligen vara till god hjälp snabbt.

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 juni 2013 14:43

Råkade ut för i-landsproblemet: jag kommer inte hinna äta upp mina svenska färska jordgubbar innan de blir dåliga. Men hjälp fanns att få. ;) I hemmets lugn gav jag mig flera tips och till slut nappade jag för ett: läckra bärrutor.  Ett recept som såg både gott och enkelt ut - och det var det också. Jag använde mig av mina jordgubbar, några rabarber från trädgården och så kluttade jag på lite blåbärssylt. Det här är ett toppenrecept ju, man kan variera i oändlighet.


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards