jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 mars 2013 15:24

Jag trodde att det omtalade busvädret skulle drabba oss värre än det gjort hittills i alla fall. Kallt är det ju, men än så länge har det inte kommit så mycket snö som jag trodde.

Fast några flingor yr runt här utanför. Och snötoken Nalle har ju inget emot det, men han fick ligga hemma och ladda medan jag och Ian var på mammagruppsfika och träffade en massa andra bebisar och deras mammor. Jobbigt för en liten kille som somnade i babysittern efter träffen...

Mer fart var det på Nalle, som aldrig kommer att greppa att han fyller tio år i juni - fullt ös i trädgården så snöflingorna yrde mer än vad de redan gjorde. Fast att bara ligga i snön och hålla koll gillar han också.

Nu har jag gjort mitt och det är viloläge på de båda! /Jenny

Ian · Nalle

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards