jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 4 mars 2013 20:18

Idag hämtade jag ut ett paket med fint innehåll från Nillas Handelsbod. Jag hade beställt blompinnar med hjärtanform, med ett hängande prisma och vackert dekorerad med små pärlor. De kommer att bli så tjusiga i trädgården och jag ser fram emot att komma i gång med min lilla odling. Min favoritfärg är lila och jag beställde en skir lila sjal med gråa prickar - jättefin! Två små ljussmycken till blockljusen i shabby chic-ljusstakarna på spiselkransen blev det också. I medikamentkategorin hittade jag honung, något jag inte tycker om, men det gör Jon så han ska få testa Apotekare Gyllenboms Kvacksalvarhonung. En honung som är smaksatt med eukalyptus, pepparmynta och menthol. Det lät som en riktig dunderkur vid förkylning. Till de fyra små vaserna på en bricka var jag ute och hämtade lite "trädgård" som jag satte i. Allt i väntan på den riktiga grönskan... /Jenny

 

  

Av Jenny och Jon Sjöberg - 4 mars 2013 20:15

Förra veckan höll vi oss hemma från babysimmet för att Ian inte var frisk. Men idag var det full fart i bassängen igen!

Ian
Av Jenny och Jon Sjöberg - 4 mars 2013 20:13

Bara de där krånglande tänderna som saknas...

Ian
Av Jenny och Jon Sjöberg - 4 mars 2013 13:08

En liten omröstning pågår i menyn här till vänster. Rösta gärna. :)

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards