jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Det går att vinna

Av Jenny och Jon Sjöberg - 3 december 2011 09:02

Jag har just fått den roliga nyheten att jag vunnit formar från Formina hos Tårtpalatset! Helt otroligt egentligen då det var hela 94 stycken deltagare. Nu är jag glad igen och känner mig tävlingspeppad. Tack för den fina vinsten! Idag kan man tävla om ett snyggt och praktiskt mått... /Jenny

 

Tillägg: Och som om det inte vore tillräckligt med detta så vann jag även ett armband från Xenobia hos Fashiontwisted. Jättesnyggt armband! Det hjälpte kanske att klaga lite... Idag är vinsten snygga hipstertrosor - in och tävla med er! :)

 
 
emmi

emmi

3 december 2011 10:02

En ny lucka är öppnad och gårdagens vinnare har fått sin länk, var det du?
Delta i den nya tävlingen här: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-3-snyggunderse.html#comment
Kramar!

http://fashiontwisted.com

Jenny och Jon Sjöberg

3 december 2011 10:14

Tack så jättemycket för den fina vinsten! Jag är så glad och tacksam. /Jenny

 
ihemmetslugn

ihemmetslugn

3 december 2011 10:47

Det är precis sådant man behöver för att orka fortsätta. Grattis =)

http://ihemmetslugn.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

3 december 2011 10:48

Så härligt att det gav utdelning för jag började faktiskt misströsta lite. Jättefina vinster och jag är mycket tacksam för dem. Roligt att arbetet och tiden som jag lagt ned gav utdelning. /Jenny

 
Lotta

Lotta

3 december 2011 12:08

Grattis! Jag ska väl fortsätta o hoppas...kanske ska gnälla lite över uteblivna vinster så droppar det in lite här oxå då...tack för tipset ;) Bäst o lämna in Lottokupongen till i kväll oxå förresten! =)

http://www.esmeralda71.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

3 december 2011 12:14

Det är ju lite trist att gnäll ska hjälpa... Eller också var det en kombination med tiden jag la ner och gnället. ;) Roligt är det i alla fall!

Vi har redan tjänat in vårt lotto den här veckan för i onsdags hade vi två rätt på Jokern och en fyra på Lotto. Bara tre rätt ifrån Drömvinsten! Nästan nära... ;) /Jenny

 
skrivmoster

skrivmoster

3 december 2011 14:57

Men GRATTIS!! Så roligt att få två vinster!! Nu ska jag se om jag kan ha lyckan med mig!

Kram och trevlig lördag på er!!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

3 december 2011 15:21

Tack så mycke! Och lycka till med tävlingarna. Hoppas att någon vinst hittar till dig. /Jenny

 
Elina

Elina

3 december 2011 18:17

Grattis! :D Gud va kul! Hoppas jag också får sån tur!
Hoppas din tur håller i sig! :)

http://marklar.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

3 december 2011 18:47

Ja, det var verkligen skoj för jag gör snart inte annat än att tänka i rim. Oj, oj... Och det är 21 dagar kvar!!! Aaaaaaahhhh!

Lycka till du också. /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 24 april 06:00

Den stora älgvandringen har dragit igång på SVT och till och från har vi livesändningen på. Så igår, på Världsbokdagen, drog jag igång ett älgtema med Lin och Sia. Men vi började på boktemat och såg avsnittet om Världsbokdagen med Greta Gris och så l...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 23 april 07:30


Idag firas Världsbokdagen runtom i världen och vi smygstartade uppmärksammandet redan igår när vi besökte biblioteket för sagostunden. Utöver det vanliga fick alla barnen välja en Pixi-bok att ta med sig hem i present. Böckerna passade vi på att läsa...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 22 april 15:15

  Lin ville ha en massa småflätor i håret så jag flätade på och satte fast färgglada loomband. Och som om inte det var festligt nog så blev det också en ansiktsmålning!   Efter en tid tog vi ur flätorna och då blev det förstås väldigt vågigt...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 21 april 08:00

Ian och Isa kämpar vidare med försäljningen ur sina gröna majblommeväskor. Och efter att ha betat av närområdet med dörrknackning har centrum blivit nästa plats för försäljning.     Vid ett av tillfällena var Sia med som "reklampelare" oc...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 20 april 08:00


I veckan drog jag med Lin och Sia ut på en liten utflykt. Vi hade en samling innan där vi med bildstöd gick igenom vad som skulle göras. Sedan tog vi tag i att packa fika i ryggsäckar, toabesök och påklädning. Med hjälp av Naturhistoriska riksmuseets...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards