jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 13 juni 2011 14:30

På förmiddagen tog jag med Nalle till vattnet för simträning. Nalles "morfar" gjorde oss sällskap som åskådare och fotograf. Nalle är verkligen glad i att simma och ser överlycklig ut när han får plaska omkring. Och simträning är ju sååå bra för honom!Idag var det dessutom lite kämpigare för honom eftersom någon startat vågmaskinen. Klart att man behöver vila lite vid bryggan ibland då... /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 13 juni 2011 14:26

...för Haléns att ta bort de varor som de inte har!!!

Jag shoppar runt och klickar hem varor men först efter att jag fyllt i adress och ska gå vidare så får jag reda på att varorna är slutsålda. Varför inte berätta det med en gång? Sluta slösa med min tid! /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 13 juni 2011 09:37

Jag fortsätter att jogga när tid och lust finns. Senast igår blev det en liten runda. Nu har jag börjat jogga lite på måfå för att slippa asfalt. Det är så mycket skönare med terränglöpning. Jag blev glad när jag hittade en sida där jag kan räkna ut turens längd. Många har sådana här program i sina mobiler men så avancerad telefon har inte jag. Det här går också bra.

Hos i Form finns verktyget för att kunna mäta rundan. Testa HÄR! Det fungerar förstås lika bra om man har promenerat eller cyklat som när man har joggat. Man får sträckan uträknad genom att man sätter ut punkter och avslutar med mellanslag. Inte alls svårt och jag tycker att det är intressant att veta hur lång rutten är, eller blir om man vill mäta upp innan man börjar. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards