jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 12 maj 2011 22:00

Jag älskar min fru Jenny
- hon älskar "always Coca-Cola"!
Att vi är tre i detta äktenskap
är nåt jag måste tåla...
Har försökt med röda rosor,
choklad och dyra smycken,
men jag "can't beat the feeling"
av den kolsyrade läskedrycken.
För i hennes ådror flyter cola
som i hjärtat bubblar passionerat.
Hon lever "on the Coke side of life"
därför har jag henne nominerat!


Den här bilden och Jons otroligt fyndiga motivering gav vinst i tävlingen hos Emma-Lou. Och inte vilken vinst som helst utan en årsförbrukning av Coca-Cola, tårta, ballonger, Coca-Cola-presenter och ett exklusivt Coca-Cola jubileumskit. Vad mer kan man begära?

 

Just nu är jag nog världens lyckligaste! Det här är verkligen helt underbart! Stort tack till dig älskade Jon, till Emma-Lou som höll i den fantastiska tävlingen och till Coca-Cola förstås och återigen grattis på 125-årsdagen. Skål på er allesammans! /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 12 maj 2011 20:35

     

I eftermiddag sågade jag upp de sista stockarna hos mina föräldrar. Det känns riktigt skönt, men nu lär det dröja tills det blir något sågat för min del.

Nu är jag berikad med en ny erfarenhet, som faktiskt var roligare än jag trodde, och kanske några nya muskler, för det var stundom ganska tungt. /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 12 maj 2011 05:48

Den här låten, "Om sanningen ska fram" med Eric Amarillo, förväntas bli årets sommarplåga. Kanske det kanske... Hej Eric! Hej på dig, Eric!

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards